Друзі! Київ не може зупинити будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу на догоду групі людей. Цей міст – важлива магістраль для кількох мільйонів мешканців столиці і є об’єктом загальнодержавного значення.
Група активістів громадської організації «Русанівській масив», нехтуючи інтересами громади столиці, чинить спротив будівництву Подільсько-Воскресенського мостового переходу.
Дійшло до того, що деякі мешканці Русанівських садів стверджують, що ця земля і дорога по вул. Центральна Садова, яка використовується під будівництво, належить до їх приватної власності. І, мовляв, згідно постанови уряду є заборона на проїзд дорогою місцевого значення великовагової техніки.
Хочу зазначити, що все не так. Дорога по вулицях Центральна Садова, Залізнична та Дамбова — відповідно до Генплану Києва до 2020 року, та до проекту нового Генерального плану, — належить до автомагістралей районного значення. Щодо правової власності, то ці вулиці — в комунальній власності міста.
З активістами була проведена не одна зустріч. І вчора теж відбулася така зустріч. Зазначу, вони наполягають, щоб міст був спроектований з урахуванням їхніх вимог. — Незважаючи на проект, якому вже багато років. Незважаючи на те, що будівництво мостового переходу здійснюється з усіма дозвільними документами і згідно чинного законодавства.
Місто погодилося на деякі побажання активістів, які можливо врахувати в проектній документації. Також між мешканцями Русанівських садів та замовником будівництва був підписаний меморандум про співпрацю. Згідно якого мешканці зобов'язуються не перешкоджати будівництву мосту. А замовник бере на себе зобов'язання підтримувати в належному технічному стані вулиці Центральна Садова, Залізнична та Дамбова. Двічі був зроблений ямковий ремонт вулиць після першого проїзду техніки на будівництво. А після другого проїзду активісти заблокували рух по вулиці Центральна Садова, порушивши умови меморандуму.
Хочу підкреслити: Подільсько-Воскресенський міст необхідний місту. Будується з дотриманням вимог закону. І на нього чекають сотні тисяч киян, які мешкають на лівому березі. Наша мета – до кінця року запустити автомобільне сполучення новим мостом. І приступити відразу до будівництва метро на Троєщину. Я переконаний: блокувати будівництво такого об’єкту є неприпустимим і безвідповідальним!
Джерело:
facebook.com/merkieva