Агенція музичного консалтингу Soundbuzz цього року вперше провела дослідження українського музичного ринку.
Виявилося, що українська музична індустрія – переважно чоловіча сфера, стверджують дослідники.
Читайте: Відомі та успішні: 7 найкрасивіших жінок українського шоу-бізнесу
– Жінок в індустрії лише 29,3%, однак ситуація в Україні краща, ніж, наприклад, у Великій Британії (19,69% жінок) чи США (21,7%). В Україні ⅔ виконавців — чоловіки, половина артистів мають вік до 35 років, а більшість працює у столиці, — йдеться у результатах.
Цікавим фактом виявилося те, що українські артисти мало обізнані в юридичних аспектах. Здебільшого вони працюють на довірі.
– У цьому полягає один із головних парадоксів індустрії — масова робота “на довірі” попри відсутність довіри одне до одного. І такий формат “співпраці” притаманний всім учасникам ринку, — кажуть у проекті.
Зазначається, що 69,6% артистів завжди заробляли концертами. Але тепер, коли пандемія не дозвлоляє масово збирати людей, вони залишаються без доходів.
У сфері з’явилася проблема прихованого безробіття та тіньової зайнятості.
З хороших фактів – кількість українських виконавців у європейських шоукейсах зросла. До коронавірусу виконавці їздили в тури європейськими містами та виступали на фестивалях.
Mozgi про шоу-бізнес на карантині
Карантин вплинув на український шоу-бізнес і залишив багатьох виконавців без можливості заробити. Учасники гурту Mozgi бачать нові можливості у карантинних обмеженнях. В інтерв’ю вони сказали, що думають над створенням візуальних артистів.
Загалом, український шоу-бізнес повертається до життя. Співаки та гурти знімать кліпи у диких і безлюдних місцях з дотриманням всіх карантинних заходів та інколи проводять концерти.
Джерело: Дослідження музикального ринку України та його зовнішньоекономічних перспектив
Джерело:
fakty.com.ua