Отримав цікаву відповідь від «Київпастрансу» на питання про те, чому всі ранкові міські електрички рухаються в одному напрямку (від «Дарниці» в напрямку «Почайної»), а звечора — в протилежному. Це ж створює безліч незручностей для киян, які при всьому бажанні не можуть скористатися розрекламованим міським електротранспортом.
Проблема, як бачиться, полягає в тому, що графік руху всіх електричок підлаштований до однієї потреби – зв’язку між Троєщиною та Почайною, де зранку вал пасажирів прямує з Лівого берега на правий, а звечора – навпаки. А що заважає паралельно пустити потяг в зворотньому напрямку – так це відсутність «близько 4-х одиниць» рухомого складу, на які бракує грошей у міськдержадміністрації. В якій, зауважу, ніколи не шкодували сотень мільйонів гривень на ремонти Труханового острова чи Пейзажної алеї (які не потребували ніяких ремонтів), а зараз виділяють величезні суми на спорудження п’ятиповерхового фонтану у вигляді архангела Михаїла на Володимирській гірці. Але на електричку грошей постійно бракує, «Укрзалізниця» нещодавно погрожувала припинити її рух через борги.
Нагадаю, що при цьому відновлення роботи електрички після карантину подавалося, як велика заслуга міської влади. Хоча навіть самі учасники урочистостей добре знали, що відкривають недороблений проект.