Після тривалої паузи всіх маркетингових активностей, ми повертаємося з діалогом про відкритість, оптимізм і вміння цінувати важливі дрібниці у новій реальності. Кампанію відкриває маніфест про зміни від британського поета-декламатора George The Poet.
У квітні компанія Кока-Кола тимчасово призупинила всі заплановані маркетингові активності в усьому світі та спрямувала свої ресурси на підтримку спільнот.
За допомогою грантів The Coca-Cola Foundation компанія разом зі своїми партнерами-ботлерами зобов’язалась перерахувати понад $100 млн по всьому світу місцевим неурядовим організаціям, які допомагають боротися з Covid-19.
В Україні за сприяння Товариства Червоного Хреста компанія допомогла закупити обладнання для шести лікарень у різних регіонах країни, які були активно залучені до лікування пацієнтів з Covid-19. Також ми забезпечили лікарні водою – більше 100 тис. пляшок напоїв для лікарів та пацієнтів.
Життя триває, і усвідомлення того, що світ уже ніколи не житиме за старими правилами, відображається і в маркетинговій активності брендів. Тому з кінця липня Кока-Кола запустила кампанію #ВідкритіНібиВперше і цим позначила період нових культурних та соціальних змін. Кампанія починається з маніфесту від британського поета-декламатора George The Poet спеціально для Кока-Кола.
George the Poet (Джордж Мпанге) – британський поет-декламатор, подкастер, автор кількох поетичних збірок та музичних альбомів. У 2019 році він отримав нагороду British Podcast Awards в номінації Подкаст року.
Цей маніфест проголошує перспективи нових можливостей, які з’явилися в умовах карантину, і закликає всіх нас бути відкритими ніби вперше та цінувати все, що нас оточує. George у своєму маніфесті спонукає бути відкритими до змін, оцінювати речі з нової точки зору та знаходити потенціал у цій новій реальності.
Читайте:
Кампанія #ВідкритіНібиВперше матиме багато проявів упродовж року, серед яких – підтримка готелів, кафе та ресторанів, які є осередками спілкування у місцевих спільнотах та які зараз відновлюють свій бізнес. У такий спосіб Кока-Кола допомагає індустрії гостинності повідомити: Ми знову відкриті і чекаємо на вас.
В Україні ці ініціативи спрямовані на підтримку партнерів у сфері HoReCa:
допомогу креативними рішеннями;
освітній курс у партнерстві з EdEra для розширення можливостей HoReCa через знання щодо нової норми – нової реальності, в якій ми тепер живемо;
відео оптимізму – історії партнерів HoReCa, що живуть у новій нормі.
Всесвітня кампанія #ВідкритіНібиВперше (#openlikeneverbefore) має не меті створити нове соціальне поле, в якому люди говоритимуть про те, як відкритість до нового зможе змінити різні аспекти їхнього життя на краще.
Нагадаємо, раніше ми писали, що .
Джерело:
Джерело:
fakty.com.ua