Київводоканал не прийматиме відвідувачів у Центрах обслуговування споживачів
До уваги споживачів! Через несприятливу епідеміологічну ситуацію у місті Києві з 12 жовтня всі Центри обслуговування споживачів ПрАТ “АК “Київводоканал” припиняють особистий прийом абонентів.
Більшість питань, що стосується роботи ПрАТ “АК “Київводоканал”, ви можете вирішити з дому, звернувшись до підприємства телефоном, електронною поштою, скайпом.
Перелік послуг, які можна отримати дистанційно, можна переглянути тут:
https://www.vodokanal.kiev.ua/pitannya-ta-v%D1%96dpov%D1%96d%D1%96-shhodo-distancz%D1%96jnogo-obslugovuvannya-spojyvachiv-v-per%D1%96od-karantinu?fbclid=IwAR1Slp4E_f_voGSIV7n4CUwUQRMr75edCpyaXm8Eu5aEiOg_mL6b1SLEORM
Контакти фахівців Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу розміщено за посиланням:
https://www.vodokanal.kiev.ua/distancz%D1%96jne-obslugovuvannya-f%D1%96zichnix-os%D1%96b?fbclid=IwAR16rRnTXvQuGw7HcSdXNM2OfP5Ox1wOliY9rE5Fe6osU7BSaW—eP7OUYo
Бережіть своє здоров’я та здоров’я ваших близьких! Уникайте скупчень людей та користуйтесь дистанційними сервісами. Якщо у вас виникли труднощі з використанням сервісів для онлайн-оплат чи передачі показників, пропонуємо переглянути відеоінструкції:
https://vodokanal.kiev.ua/v%D1%96deo%D1%96nstrukcz%D1%96%D1%97-dlya-spozhivach%D1%96v?fbclid=IwAR0HorceS6RWeBEK_DlQeSsG9GUp4DFuy2Rotntj9ClVkD2bvgrXKRoOqIg
Джерело: kyivcity.gov.ua