Експерти прогнозують, що вибори міського голови Києва не завершаться в першому турі. Ставка чинного мера столиці Віталія Кличка на перемогу в один тур не спрацьовує, пише у фейсбуку політолог Володимир Цибулько:
«Американські політтехнологи Кличка не впоралися. У першому турі він не переможе. Закрита соціологія, яка гуляє в політичних колах, говорить, що найбільші шанси потрапити у другий тур — у Пальчевського. Ймовірно тому штаби інших кандидатів — Верещук (кандидат від «Слуги народу» Ірина Верещук. — ГПУ) і Притули (Сергій Притула на виборах мера столиці представляє партію «Голос». — ГПУ) — зменшили свою активність».
59-річний Андрій Пальчевський має кілька значних переваг порівняно з іншими кандидатами на посаду мера столиці. По-перше, він нова людина в політиці, самостійна і незалежна від партій та олігархів. Заснував свою політичну силу, а не пристав до наявних, які вже були при владі. Це дозволяє йому жорстко критикувати нинішню корумповану систему і діяти на власний розсуд, а не за чиєюсь вказівкою. Це подобається киянам. По-друге, Пальчевський досвідчений управлінець, відомий у світі бізнесмен. Його клініка «Євролаб» — найбільші іноземні інвестиції у приватну медицину за всю історію України.
Команда експертів, яку зібрала «Перемога Пальчевського», підготувала стратегії розвитку для Києва та України. Там чітко прописані кроки розвитку економіки, комунального господарства та соціального забезпечення. Економіст Олексій Кущ зазначає, що у програмі партії Пальчевського немає популістських гасел, вона спрямована на реальні зміни.
— Розробляючи економічний блок партії «Перемога Пальчевського», я свідомо уникав нереальних обіцянок про тарифи й зарплати. Перш за все, у програмі відображене системне перезавантаження всієї економічної моделі, податкової системи на рівні країни і в окремому мегаполісі. Ці зміни мають дати країні вищі стандарти якості життя, — переконаний економіст.
Експерти зазначають, що виборчу кампанію Андрія Пальчевського відрізняє близькість до людей. Кандидат пожив у всіх 10 районах Києва, де вивчав проблеми мешканців та спілкувався з людьми. Він знає «болючі» точки міста і озвучує їх. Це, звісно, б’є по рейтингу нинішнього мера.
Володимир Цибулько акцентує увагу, що багато виборців ще не визначилися, кого підтримуватимуть. За ці голоси і триватиме боротьба в останні тижні кампанії.
«Киян, які не визначилися, справді багато. Це резерв, який додасть балів будь-якому претенденту на крісло мера. Цікаво, як кожен із них використає цей час. Чи стане це битвою смислів, чи чорних технологій? Подивимося», — резюмує експерт.
×
Джерело: gazeta.ua