Американська мережа ресторанів швидкого харчування запустила різдвяну кампанію на пів року раніше — у липні.
Лейтмотивом рекламної кампанії мережі Burger King є ідея «швидше завершити важкий 2020-й рік».
Зокрема, на сторінках у соцмережах логотип мережі прикрасили шапкою Санта-Клауса. У вигляді різдвяного подарунка пропонують два пункти меню за $5 — ці оголошення також декоровані різдвяними візерунками.
Також випустили рекламний ролик, де у Флориді посеред літа святкують Різдво. Один із закладів мережі прикрасили святковими гірляндами, а перехожі в медичних масках розповідають, що нинішній рік видався важким, тому вони хотіли би його завершити якнайшвидше.
«2020-й був складним роком, тому ми робимо все, щоб завершити його раніше», — йдеться на відео від імені мережі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Удар по бізнесу: скільки ресторанів збанкрутують через карантин
Фоловери сторінок відреагували на кампанію неоднозначно. Хтось вважає це цікавою ідеєю чи дякує за креатив — «теж хочу швидше завершити цей рік» , «дякую, ви просто подарували мені надію і гарний настрій», «ви знаєте, як розвеселити в найтемніші дні». Комусь це не подобається «нісенітниця», «безглузда ідея». Дехто іронізує — «це означає, що всі помруть після різдва», «хлопець з маркетингу вирушає в подорож до наступного року».
«Київську перепічку» вважають кулінарною візитівкою столиці. Біля кіоску завжди черга.
Це найстаріший фастфуд Києва. У кіоску на розі Хрещатика і вул. Богдана Хмельницького перепічку продають із 1981 року. Тут виключно одна страва — сосиска у дріжджовому тісті, обсмажена у фритюрі.
За популярністю — на 3-му місці серед закладів, що торгують хот-догами. У туристичному путівнику «Київська перепічка» очолює рейтинг закладів швидкого харчування.
×
Джерело: gazeta.ua