В умовах вільного ринку газу споживач може залишитися без постачальника з різних причин, які від нього не залежать.
Наприклад:
— постачальник не продовжує договір після закінчення терміну його дії;
— постачальник збанкрутував;
— позбувся ліцензії;
— зіткнувся з технічними проблемами, які заважають йому надавати послугу;
— вирішив припинити роботу в цьому бізнесі;
— клієнт відмовляється оплачувати рахунки вчасно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Штрафи та заборона на виїзд з країни: як планують стягувати борги за комуналку
Остання причина — найбільш поширена. Раніше після погашення боргу людині знову підключали послугу. Тепер у компаній є можливість відмовитися працювати з несумлінними клієнтами. Якщо постачальник не хоче або не може працювати зі споживачем, то повинен попередити його за 30 днів, пише Finance.ua.
Якщо від клієнта відмовився постачальник, він повинен вибрати нову компанію. Поки споживач вибирає, він обслуговується постачальником останньої надії (ПОН), який буде постачати йому газ протягом 60 днів.
Якщо постачання припинено через борги, то відразу укласти новий договір не вдасться. Це можна буде зробити тільки після подачі попереднім постачальником повідомлення про погашення заборгованості.
Щоб споживача знову підключили до мережі, він зобов’язаний надати новий договір з постачальником природного газу.
Нова формула розрахунку субсидій набула чинності. Зміни стануть відчутні з настанням опалювального сезону. «Українці отримуватимуть субсидію на 40% менше, ніж торік», — говорить ексміністр соцполітики Андрій Рева.
×
Джерело: gazeta.ua